vasárnap, február 19

Válság ide, válság oda, azért mégiscsak boldog ez az Európa! Mert mi másnak lehetne betudni, hogy az Európai Bizottság legfőbb feladatának tekinti, hogy a (szokásos) feljelentést követően pár nappal máris napirendjére tűzze az új étkezési utalványunk vizsgálatát. Nyilatkozott is a szóvivő, hogy mindenre kiterjedően meg fogják nézni, nem sérül-e a piacnak az ő fene nagy szabadsága.

Azt, hogy a köztársasági elnököt három évvel ezelőtt nem engedték be egy másik EU-s országba, majd lassan, egyszer, talán tárgyalni fogják. Annak nincs prioritása...

"Aranyborjú fennen tróóónol, mindenki hitvány pénzt imáád..."

Gondolkodtam. Amerika nem tetszett, Ausztrália túl messze van, Afrika szóba se jöhet, a krumplit jobban szeretem a rizsnél, az Antarktiszon meg sokáig van sötét, a hidegről nem is beszélve. Jobb híján maradok itt.

Egyébként magánilag meg a csodák korát éljük. Elmondhatatlan, felfoghatatlan csodákét. Olyasmi ez, mint a bungi jumping (csak mi nem keressük  a veszélyt, jön az magától is), de a becsapódás előtt nem a kötél ránt vissza, hanem a Jóisten tenyerébe érkezünk, és látszólag a hajunk szála se görbül. Igaz, hogy napokig nem heverjük ki - talán egy életen át is megmarad a szívszorítás riadtsága - de tudjuk, hogy jó helyen vagyunk. Kedves Olvasók, aggódástól, kérdéstől kéretik megkímélni, ennyi.

Különben meg tegnap farsangoltunk, nagyon jó volt! Mi, felnőttek, előadtuk a gyermeknépnek a Hamupipőkét, alternatív rendezésben, frenetikus sikere volt. Én voltam a két csúf nővér. Igen, mind a kettő :)

5 megjegyzés:

Samu írta...

Na, ez az "Egyébként..." bekezdés tökéletes, mert senki sem ért belőle egy kukkot sem, hogy miről van szó. Nem baj. Azért elolvastam. Olvasási gyakorlatnak jó.

Borka írta...

Én értem, de nem szólok semmit. Tisztelem a kérésed és ahhoz tartom magam.
Hogy beszélgetett egymással a két csúnya nővér? :) Megnéztelek volna ebben a szerepben! :)))

mick írta...

Mi is előadtuk egyik haverom 60. szülinapján. Ha minden igaz, egyik regnumi gyerek hozta össze a rövid szöveget a bolondozás kedvéért. A humor egyik részét az adta, hogy mi, a szereplők székeken ültünk, és aki sorra jött, felpattant. Mint a zongora kalapácsai, úgy álltunk-ültünk le állandó mozgásban. Ez pótolta a színpadi mozgást és egyben komikus volt a látványa is.

Vackor írta...

Ó, egy abszurd darabban minden lehetséges! :)
Köszönöm, Borka, az együttrezdülést, bíztam benne.

Igen, Mick, mi is ezt adtuk elő, széken ülve, fölállva minden mondatnál. Kimerítő egy darab :)

Jé, mennyien vagytok itt! Talán írnom kéne máskor is...

mick írta...

Persze, hogy írjál!
Én is írok, noha most dolgozom az Evangelii nuntiandi új kiadásának korrektúráján.