kedd, június 29

Még mindig a tábor... elszámolás, lezárás, értékelő kérdőív szerkesztése, fényképek, fényképek, fényképek (az elérhetőséget magánban megadom, akit érdekel)

Nyugodtan mondhatom, hogy az egész várakozáson felül sikerült, mert nem tudtuk, mit várhatunk egy ilyentől, azt viszont messze felülmúlta. Megérte a január óta tartó előkészületeket, a sok fáradságot. De amikor most mindenki úgy búcsúzott, hogy, ugye, jövőre is, azért nem bólogattunk annyira lelkesen. De azt hiszem, csak elfáradtunk. És jövőre már sokkal többen tudnának segíteni, mert most már tudják, miről van szó.

Aztán tegnappal visszajöttem a munkába, a bizonytalanságba...

"Ez itt az ég, ez itt a nyár..."

4 megjegyzés:

Borka írta...

De jó, hogy jól sikerült! Drukkoltam nektek nagyon! :)
Nehéz lehet most a váltás, már csak az egyebek miatt is. Ha jelent valamit, most is, itt is drukkolok neked és érted!

Vackor írta...

Tudtam, hogy számíthatunk rád! Te voltál a szombat délelőtt elálló eső :)

A további drukkolást is köszönöm.

Borka írta...

Egészen meghatódtam, Az a mondat (Te voltál...) olyan szép!
Van egy másik ilyen kedvenc mondatom, Tennessee Williams drámájának a címe: Beszélj, mint az eső, hadd hallgassalak. Ugye, milyen szép?!

Vackor írta...

Nagyon szép. Majdnem egy haiku :)

Nekem is van egy kedves esőcseppes Heine-idézetem, majd előkeresem.