vasárnap, december 25

6 megjegyzés:

Samu írta...

Látom, Zsófi nagyon érdeklődő. Még szerencse, hogy éppen föllát az asztalra. Képzeld, ha lábujjhegyre kéne állnia! Aranyos! :-)

Vackor írta...

:)

És ha jól megnézed (kinagyítod), még egy "rendellenességet" lehat látni a betlehemnél.
Megtalálod? :)

Samu írta...

Hát, kinéztem a szemem, de nem tudom. A marha hiányzik. Talán ez a megfejtés? És mi az a barna ott, hátul? Azt nem tudom kivenni, mert nem jól látszik.

Vackor írta...

A hátul barna állat az egy teve :)
Az ökör valóban hiányzik, nekem is. Ami pedig újdonság egy betlehemnél, a pálmafánál egy hóember könyököl kötött sapkában :)

Samu írta...

Sajnos a tevét nem lehet látni, csak valami barna foltot a háttérben. A hóembert én is láttam, de azt nem gondoltam, hogy odatartozik, mert kicsit odébb ül. Azt hittem, hogy csak ott ül a karácsonyfa alatt. :-)

Samu írta...

Látom, idén is megkaptad a hatalmas üveg pezsgőt! Azért vigyázz vele! Csak lassan! :-)) Boldog új évet!